onsdag den 24. oktober 2012

Trendsales # 4

Opgaven som blogpartner for trendsales, læs mere HER  er denne gang en der bestemt ikke er svær for mig... Indlægget skal omhandle SKO........ ja sko, jeg tror faktisk at det er det tætteste jeg kommer på en kronisk sygdom, ( gudskelov)  Jeg elsker sko og har tit svært ved at styre mig når det kommer til sko... Det eneste der er en bremseklods, er at jeg tit syntes at de sko jeg er vild med, som regel er MØG dyre..  Mit seneste køb af sko til mig selv var et par Lola ramona super høje sandaler, og jeg er super glade for dem, dog ligger de nu bagerst i skabet og venter på lunere tidere, men jeg var så heldig at købe dem til ½ pris.. Dog er det, det sidste stykke tid blevet til vinterfodtøj til ungerne ( lidt unfair at mine fødder ikke vokser mere) Jeg har massere af vinterstøvler så jeg har egentlig ikke rigtig nogen undskyldning for at købe et par mere desværre.....
Jeg har snust rundt inde på trendsales og kigget på sko, og der er faktisk rigtig mange der gerne måtte komme hjem til mig at bo...  :-)  Jeg har fundet et bud på hvilke 5 sko der gerne måtte komme hjem til os ...


Se bort fra størrelsen men sådan et par ville jeg gerne have til Sebastian på 7 år


Til Christian på 4 år ville jeg gerne have sådan er model her...

 
Og jeg er sikker på at Frederikke på 2 år ville elske disse lige så højt som jeg ville .
 
 
Når det kommer til manden herhjemme så er jeg sikker på at han ville blive glad for disse
 
 
Og når det kommer til mig selv, så er disse meget højt på min ønskeliste, jeg elsker simpelthen denne støvle, men indtil videre er det kun manden der har et par sko af dette mærke... øv bøv.. men en eller anden dag sååååå...................................skal de nok finde vej hjem til mig shhhhh
er i også vilde med sko, hader at kigge på prisen og elsker at spare mange penge
så kig ind under sko på Trendsales         http://www.trendsales.dk/nfo/sko 
 
dette er et blogpartner indlæg men mine meninger og holdninger der er skrevet.
 
GOD SKO JAGT........
 
Gitte.


1 kommentar:

  1. Jeg har også sagt ja til at blive blogpartner på trendsales, men har desværre fået emnet smykker, ville da meget hellere have haft emnet sko ;O)Men nogle fine sko du har fundet ;O)
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet