mandag den 15. oktober 2012

Drengebukser

Jeg har haft meget at se til det sidste stykke tid og mange bestillinger er kommet gennem maskinen, det er super fedt og jeg elsker at sidde og nusse om hvert enkelt stykke tøj..
indimellem bestillingerne har jeg fået lavet nogle forskellige nye drengebukser, jeg syntes lige pludseligt at shoppen hovedsageligt bestod af pigetøj og nu hvor jeg selv har 2 drenge og tit har savnet noget mere drengetøj at vælge imellem, ja hvad er så mere oplagt end at min egen shop indeholder noget lækkert drengetøj at vælge imellem... Nu er det ihvertfald syet og der er taget billeder så skal det bare ligges ind i shoppen... så det er der jeg må ligge min arbejdskraft de næste par dage.. ( hvis de ferieramte unger ellers tillader mig at arbejde lidt )
men her det nyeste par bukser, mønstret er som udgangspunkt fra homemade men jeg ændre altid på mønstret så jeg får det som jeg gerne vil have det  :-)  De er syet i det lækre bløde isoli. og ælstedrengen har godkendt dem.




Jeg syntes det er super fede bukser som også tiltaler den lidt "større" dreng. og så har de en god pasform og ikke mindst virkelig bløde og behagelige at have på....
De kommer til salg inden længe i shoppen HER

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar