tirsdag den 31. januar 2012

Mad i børnehøjde.

Nu er det yderst sjældent at mine indlæg omhandler mad, men idag har jeg lyst til at dele lidt om aftensmaden, det var ikke noget specielt, og så alligevel, for alle 3 var helt vilde med det idag og vi sad ved bordet, ja hold fast, fra kl. 17.15  til kl. 18.55......  super hyggeligt.
Maden bestod af tacoskaller med fyld, fyldet var skåret i små stykker og delt ud i en masse små skåle, lige noget de små fingre syntes om, og der blev virkelig gået til den, sjældent har jeg oplevet at der blev spist så meget grønt... Det er ikke første gang vi får det at spise, men det er første gang at alle 3 unger syntes det er så sjovt som de gjore idag.
Det sjove var også hvordan ungerne kan deles op i forskellige grupper, den alm. den lidt modige og ham der giver den gas....  det så således ud..
Frederikke knap 2 år ingen grund til salat og dressing var hendes mening.
Christian på 4 år prøver også med salat, tomat, advokado.

Sebastian på 7 år kaster sig ud i hele udvalget... 
Meget sjovt at se hvad de vælger, når de helt selv kan vælge, helt uden min indblanding...
Men en stor succes for alle 3.
Nu sidder jeg i sofaen, og har lige hygget mig over endnu et afsnit af Årgang 0   herlig serie.
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar