mandag den 2. januar 2012

Lidt af mine kreationer fra december.

Jeg syntes egentlig ikke jeg har nået så meget i december som jeg gerne har ville, men jeg har da nået lidt alligevel, men det er først nu jeg har fået gennemset alle billederne fra december.
Vi har også en meget hektisk månede i december, udover alle de "alm." december gerninger, sniger der sig også 2 fødselsdag ind, for begge drenge har fødselsdag i december med 8 dages mellemrum. .. Fantastisk timing... men status her 1 januar  VI NÅEDE DET HELE IGEN I ÅR.
Men jeg fik lavet et par overalls til min lille niece i julegave.


De er syet af samme mønster som de bukser jeg har lavet til Frederikke  med hjertestoffet på foran.
Knapperne her på Frederikkes bukser har jeg selv lavet da jeg ikke kunne finde nogle store hvide knapper.

Den efterhånden meget brugte pixi bogs bog fik jeg lavet imellem jul og nytår, jeg måtte simpelthen afprøve og resultatet blev vellykket, og " bogen " godt modtaget af sin ejermand ( frederikke)
Den er super enkel at sy og man får i den grad brugt sine rester på en god måde...
et hårspænde ville jeg gerne lave til Frederikkes nytårs kjole, jeg syntes den er blevet vældig fin og den er bare så fin når den sidder i hendes hår og pynter....
det var vist part 1  så vil jeg se at få  ordnet billederne af nytårskjolen, som jeg sad og arbejede på d. 30 december til kl. 2 om natten, den tog en del tid at lave, da jeg selv har lavet mønstret fra bunden.  Men det var super sjovt at sidde og arbejde på mønstret selv... Resultatet kommer i form af billeder imorgen....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar