torsdag den 19. januar 2012

Drømme drømme drømme !!

Idag er en af de slags dage, hvor regnen bare vælter ned, og energien aldrig når at toppe helt.
Så jeg sidder her i sofaen, drengene leger på værelset og Frederikke tager en lur ude i barenvognen..
Jeg sidder og dagdrømmer lidt om lune temprature, forårs stemning i haven og ikke mindst lange lyse dage..
Om at sidde sig op på cyklen og cykle ud i skoven med en madkurv, ungerne der løber og leger uden store støvler og flyverdragt, ummmm jeg kunne blive ved, der er så mange fantastiske ting der popper op i mit hoved når jeg tænker forår-
Så bare for at drømme lidt mere er google blevet taget i brug... Søgeord : forårsstemning = fantastisk drømmeverden... Jeg har lånt et par bileder derinde fra, så kan i se om i ikke også kommer lidt i forårs stemning.


Hvad mener i  er det ikke indbegrebet af forår...'
Behøver jeg nævne at jeg glæder mig  ???
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar