torsdag den 22. december 2011

Wauu fimo ler...

Nogle gange kan mine fingre få helt kriller efter at prøve noget nyt, og det er netop sket idag .....
Tidligere idag skulle jeg finde nogle store rundt knapper til Frederikkes nye bukser som i kan se HER
men det var simpelthen ikke til at opdrive i de forskellige forretninger i Odense, enten er de for små eller også er der alt mulig mønster på , og de skulle bare være ensfarvet og store....  så istedet lavede jeg dem selv i cermit ler, de blev rigtig fine og passede perfekt til bukserne... det er første gang jeg arbejede med leret og blev meget overrasket over hvor hyggeligt det er at sidde og lege med...... så nu har jeg da fundet en løsning på min irration over manglen på store runde knapper i en´farve.......... Herligt...
Men men men, da jeg så sidder og googler her i aften,  støder jeg på disse fantastiske kreationer...  wauuuuu hvor ville jeg gerne lære kunsten at kunne det... bare alene farverne  er da en fryd for øjet...  se nu lige her...



                                    billederne er lånt fra google

hold da op en kunst at kunne dette.... jeg kunne sidde hele aftnen og kigge på alle de fantastiske farvestrålende billeder, og bare drømme sig væk.....
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar